Jak odstranit bolesti páteře? Komplexní cvičení na krk, hlavu a ramena.




Taky znáte nesnesitelnou bolest krční páteře nebo kříže? Ruší vás při práci, učení, ale také při spánku? Tuto bolest zná mnoho z nás a my víme, jak se této bolesti zbavit.

Bolest zad

Během chůze koukáme do tabletů a krční páteř nutíme, aby byla v naprosto nepřirozené pozici.
 „Kdo za to může?“ „Co s tím?“

Jóga na krční páteř

Jóga pro krční páteř, hlavu a ramena jako ideální doplněk tradiční léčby osteochondrózy je ideálním řešením. Cviky nejsou složité, jsou příjemné a hlavně – jsou neuvěřitelně zdraví prospěšné!
Dnes se s Vámi chci podělit o jednoduché cviky, které tě zbaví nesnesitelných bolestí svalstva.
Ten, kdo jednou tyto jednoduché asány na páteř zkusí, již nebude chtít ztrácet čas na cokoliv jiného. A problémy s páteří jako mávnutím kouzelného proutku zmizí!
Tento jednoduchý komplex cviků ti pomůže uvolnit napětí v oblasti hlavy, krku a ramen. A jeho provádění nezabere víc než 10 minut.

Jóga na záda a páteř

Pro začátek si sedni do pohodlné pozice, například do pozice lotosu, případně, pokud máš problém udržet záda narovnaná, pak na židli s opěradlem. Vytahuj se hlavou nahoru a protahuj tím boční strany krku.
Dej ruce do zámku a polož je na zátylek, bradou směřuj k hrudníku. Jemně otáčej krkem doprava a doleva a protahuj krční obratle.

Důležité upozornění!
V žádném případě netlač rukama příliš silně na krk. Pohyby prováděj plynuje, bez bolesti, používej pouze vlastní váhu rukou. Cítíš, jak se páteř krásně uvolňuje?

Nyní polož ruce hřbety dlaní na kolena a pokračuj v plynulých pohybech krku, akorát změň směr, teď krkem pohybuj směrem nahoru a dolů. U daného cviku si dej pozor, abys hlavu nezakláněl zbytečně hluboko dozadu. Při záklonu vydechuj, při pohybu dolů bradou k hrudníku se nadechuj.
Polož dlaň do oblasti mezi obočí. Tlač dlaní na hlavu, ale krkem tlaku vzdoruj. Daným cvikem posiluješ a tonizuješ svaly krční páteře. Jakmile začneš být unavený, přestaň danou asánu provádět
To stejné zopakuj s bočními stranami krku, akorát dlaň u tohoto cviku polož ne mezi obočí, ale na ucho. Prostřídej obě strany.

Fotonávod

 



Byl tento návod užitečný?



Komentáře

Doporučené články

Toto cvičení jsem dělala jen jednou za 2 dny: Hned mě přestal bolet záda!

Pravidla výsadby ozimého česneku: Sklizeň budete rozdávat celé rodině, protože budete mít na kila!

Toto poraďte každému, komu v lete opúchajú nohy: Overené, odskúšané, toto zaberá najrýchlejšie!

Mám už dávno po 50-tce, ale až dnes vím, na co ve skutečnosti slouží spodní zásuvka na troubě: Tušili jste o tom?

Připáleniny a mastnota zmizí doslova před očima: Domácí trik, jak vyčistit i velmi zanedbané hořáky na sporáku!

Díky tomuto mi už měsíce nekvetla orchidej: Pěstitel mi poradil zaručený způsob, jak rychle rozkvést i starou rostlinu!

Smíchejte obyčejný ocet s cukrem, pracím mýdlem a dobře si zapamatujte tento recept: Poklad do každé domácnosti!

Přírodní čistič pro játra: 2 lžíce tohoto nápoje denně, játra funguje jako v 20-tce a cholesterol v normě!

Tohle poraďte každému, koho trápí bolavé klouby a zvláště kolena: Ověřené, odzkoušené – toto zabere za 1 noc!

Zapomeňte na drahé léky z lékárny, mezi kořením máte hotový poklad: Tymián likviduje viry, oregano zabírá na kašel a kmín zastaví rýmu!

Nepřidávejte ji jen do limonád: Nejlepší bylinka na hubnutí a pro zdravé srdce, cévy a pokožku – všímat by si ji měli hlavně ženy !

Toto řekněte každému, koho trápí kříže a bolavé kolena: Ověřené, odzkoušené – toto zabere za 1 noc !!