Jak se zbavit bolesti krční páteře? Geniálního rada od lékaře! Stačí jeden cvik a bolest je pryč, tohle pomohlo tisícům lidem




Krční páteř je jedním z nejpopulárnějších a nechráněných muskuloskeletálních systémů s věkem prochází různými degenerativními změnami. To je způsobeno snížením pohyblivosti a projevem bolesti. Gymnastické cvičení od Dr. Bubnova z Ruska je skutečnou spásou milionů lidí, protože netrvá dlouho a jejich účinnost je prokázána v praxi.

Cvičení posilující krční páteř

V tomto článku se naučíte, jak se zbavit bolesti krční páteře a posílit svaly pomocí jednoduché techniky Dr. Bubnovského. 7 jednoduchých cvičení.
Pro tyto jednoduché a efektivní cvičení jsou dostatečné 1-2 tréninky v jakémkoli věku, které mohou být součástí komplexu ranních cvičení nebo prováděny samostatně. Zahajte cvičení zahřátím nebo masáží. To pomůže urychlit krevní oběh a lymfodrenáže, stejně jako prevenci svalových křečí.
Pokud se u Vás objeví závratě a nepohodlí, posaďte se. Pokud se bolest nebo nepohodlí zhorší, nepokračujte a poraďte se s instruktorem nebo lékařem. Dýchání je také důležité. Cvičení začíná hlubokým nádechem a návrat do výchozí polohy nastává při vydechování.

1. Metronom

První cvičení je pomalý sklon hlavy k pravému rameni, potom doleva. Vyrovnejte, lehce nakloňte hlavu k pravému rameni. Držte tuto pozici po dobu 30 sekund. Vraťte se do výchozí polohy cvičení v opačném směru opakujte. Opakujte sérii 5krát.

2. Pružení

Pokleste hlavu co nejdále dopředu a dotkněte se hrudníku. Poté jemně natáhněte krk dopředu a naklonějte hlavu nahoru. Opakujte 5krát.

3. Volavka

Během tohoto jednoduchého cvičení jsou svaly krku a hrudní páteře dobře procvičené. V sedu narovnejte svá záda a položte ruce na kolena. Pomalu položte ruce směrem za záda a zatáhněte bradu vzhůru. Jemně vytáhněte svaly a zůstaňte v této poloze po dobu 30 sekund. Opakujte 5krát.

4. Pohled na nebe

Jemně naklápněte hlavu a otočte ji ze strany na stranu. Toto cvičení se skládá ze 6 opakování.

5. Fakír

Toto cvičení částečně zkopíruje předchozí. Zvedněte ruce, ohněte si lokty a dejte je nad hlavu. Jemně otočte hlavu doprava a doleva, přidržujte v každé poloze po dobu 15-30 sekund. Proveďte 6 opakování

6. Rám

Toto cvičení je účinné při osteoporóze děložního hrdla a hrudní páteře. Položte levou ruku na pravé rameno a pomalu otočte hlavu doleva. Držte tuto pozici po dobu 30 sekund. Pak vyměňte ruce a pokračujte v opačném směru. Opakujte 5krát.

7. Hus

Poslední cvičení na posílení svalů krku se provádí ve stoje. Je mimořádně efektivní pro relaxaci a protahování svalů, což vytváří pocit uvolnění apříjemné relaxace. Postavte se rovně a natáhněte ruce. Krk by se měl vyrovnat, brada a ramena by měly být rovnoběžně s podlahou.
Natáhněte hlavu dopředu, otočte ji k boku a zatáhněte bradu na rameno, aby se jí dotkla. Opakujte to samé v opačném směru, 5krát.

Závěr

Podle lékaře se můžete zbavit bolesti krku poměrně rychle, ale pouze s pravidelným a správným provedením těchto jednoduchých cvičení. Kromě toho nesmíme zapomínat na správnou výživu. Trochu úsilí a disciplíny, a uvidíte, jak rychle se zbavíte oslabujících bolestí v krku.



Byl tento návod užitečný?



Komentáře

Doporučené články

Zapomeňte na drahé léky z lékárny, mezi kořením máte hotový poklad: Tymián likviduje viry, oregano zabírá na kašel a kmín zastaví rýmu!

Nepřidávejte ji jen do limonád: Nejlepší bylinka na hubnutí a pro zdravé srdce, cévy a pokožku – všímat by si ji měli hlavně ženy !

Toto řekněte každému, koho trápí kříže a bolavé kolena: Ověřené, odzkoušené – toto zabere za 1 noc !!

Od tohoto momentu je prášek do pečiva v mé domácnosti považován za poklad: Děkuji mojí babičce za geniální tip!

Z 1 šálku rybízu mám 1,5 litru domácího sirupu: Žádná chemie, éčka a ani nemusíte sterilizovat – ta vůně léta je nepopsatelná!

Ruský okurkový salát s fantastickou zálivkou: V létě ho dávám k řízečkem i na grilovaní – perfektní chuť!

Nesbírejte jen plody do koláčů: Tyto listy by si měl natrhat každý, kdo trpí dnou, revma a bolesti – zázrak z přírody!

Pokud máte na skalce tuto rostlinku, máte štěstí: Dokáže zatočit s alergií a dalšími chorobami, takto ji využijete naplno!

Když jdu sázet sazenice rajčat, vždy se držím této rady mé tchýně: Vždy mám takovou úrodu, že mi ji chodí obdivovat i sousedé!

Toto je důvod, proč dávám v červenci mým rajčatům trochu obyčejného octa: Tento účinek vám zaručí dvojnásobnou úrodu

Lepší salát jste neměli ani v KFC: Dělám ho k masu nebo prostě jen tak!

Olízl vám váš pes ruku, nohu nebo tvář? Zjistěte význam toho, proč to dělá. Budete překvapeni!