Jak se zbavit bolesti páteře pomocí této metody za 1 minutu? Snadný návod




V dnešní době není výjimkou, že bolest páteře trápí i mladé lidi. K těmto bolestem přispívá životní styl, který obsahuje málo pohybu, zaměstnání spíše sedavé a špatné držení těla.

Cviky na bolest páteře

Na bolest páteře je potřeba myslet mnohem dříve, než ve skutečnosti nastane. Pokud však skutečně propukne, měli byste znát několik základní pohybů, které nejen odstraní nepříjemnou bolest, ale zároveň zpevní opěrné svalstvo páteře!

Seznam 1-minutových cvičení, které vám pomohou protáhnout všechny svaly zad a předejít tak případné bolesti.

Kde? Na každém rovném a pevném povrchu.
Jak dlouho? Každé cvičení 1 minutu.
Kdy? Ráno, přes den, večer.
Jak pravidelně? Každý den.

Metoda 1

Tímto cvikem uvolníte a zároveň procvičíte spodní část páteře.

Jak na to: Lehněte si, nohy v kolenou pokrčte, ruce rozpažte a pomalu otáčejte hlavu na pravou stranu a pokrčené nohy tlačte k zemi na opačnou stranu. Ramena by měli stále dotýkat země a měly by být bez pohybu. V této pozici vydržte asi 1 minutu. Stejný postup zopakujte i na druhou stranu. Opakujte 4x.

Metoda 2

Jak na to: Lehněte si, pravou nohu natáhněte a levou ohněte v koleni. Levou nohu tlačte dovnitř, tedy za pravou nohu a hlavu naopak ven, tedy doleva. Ramena by měly byt zafixovány a bez pohybu. Opakujte 20 x na každou stranu.

Metoda 3

Jak na to: Lehněte si, ruce dejte za hlavu, nohy zvedněte do vzduchu a pomalu vytáčejte hlavu do jedné strany, zatímco opačnou nohu pokrčíte v koleni. Opakujte 10x na každou stranu.

Metoda 4

Jak na to: Klekněte si a ruce položte na zem. Zhluboka dýchejte. Udělejte kočičí hřbet av této pozici vydržte 15-30 sekund. Následně ohněte záda i opačně, tj směrem k podlaze. Každou pozici opakuje minimálně 2x.

Metoda 5

Jak na to: Ze základní pozice narovnejte pravou ruku a levou nohu. Potom naopak. Pomalým tempem opakujte 10x na každou stranu

Metoda 6

Jak na to: Lehněte si a dýchejte. Při výdechu zvedněte ramena a hrudník. Opakujte 10x.

Metoda 7

Jak na to: Lehněte si, nohy zvedněte do vzduchu a střídavě jejich pokrčte v kolenou a tlačte k břichu. Toto cvičení připomíná cyklistika. Opakujte 10x na každou nohu.

Zdravá páteř je pro naše tělo nesmírně důležitá, proto tímto cvičením opravdu věnujte svůj



Byl tento návod užitečný?



Komentáře

Doporučené články

Toto cvičení jsem dělala jen jednou za 2 dny: Hned mě přestal bolet záda!

Pravidla výsadby ozimého česneku: Sklizeň budete rozdávat celé rodině, protože budete mít na kila!

Toto poraďte každému, komu v lete opúchajú nohy: Overené, odskúšané, toto zaberá najrýchlejšie!

Mám už dávno po 50-tce, ale až dnes vím, na co ve skutečnosti slouží spodní zásuvka na troubě: Tušili jste o tom?

Připáleniny a mastnota zmizí doslova před očima: Domácí trik, jak vyčistit i velmi zanedbané hořáky na sporáku!

Díky tomuto mi už měsíce nekvetla orchidej: Pěstitel mi poradil zaručený způsob, jak rychle rozkvést i starou rostlinu!

Smíchejte obyčejný ocet s cukrem, pracím mýdlem a dobře si zapamatujte tento recept: Poklad do každé domácnosti!

Přírodní čistič pro játra: 2 lžíce tohoto nápoje denně, játra funguje jako v 20-tce a cholesterol v normě!

Tohle poraďte každému, koho trápí bolavé klouby a zvláště kolena: Ověřené, odzkoušené – toto zabere za 1 noc!

Zapomeňte na drahé léky z lékárny, mezi kořením máte hotový poklad: Tymián likviduje viry, oregano zabírá na kašel a kmín zastaví rýmu!

Nepřidávejte ji jen do limonád: Nejlepší bylinka na hubnutí a pro zdravé srdce, cévy a pokožku – všímat by si ji měli hlavně ženy !

Toto řekněte každému, koho trápí kříže a bolavé kolena: Ověřené, odzkoušené – toto zabere za 1 noc !!