Jak uvolit krční páteř svépomocí? Účinné cviky na zdravou krční páteř se naučíte sami a zdarma!




Víte, jaká je ta nepříjemná bolest, která znemožňuje myslet? Znáte i bolest v oblasti bederní páteře? Ttyo bolesti jsou velmi nepříjené a pokud vás tato bolest tráví, značí to, že mohou nastat závažné problémy.

Terapeutická jóga

Jóga je v oblasti léčby bolestí těla stále populárnější. Díky tomuto cvičení můžete eliminovat bolesti svalů. Známe hned několik cviků, které bolest zmírní. Páteř již nebude příliš napjatá, což oceníte především u sedavého zaměstnání.

Cvik 1

Položte se na záda a spojte ruce zezadu. Protáhněte je, jak jen to jde. Dávejte pozor na jené pohyby, abyste si nepoškodili vazivo.

Cvik 2

Klekněte si na svá kolena, své lokty položte na stojan a hlavu tlačte jemně směrem dol jako na obrázku. Držte v této pozici své tělo a 10x se nadechněte.

Cvik 3

Posaďte se a chyťe se za ruce za svými zády. Zhluboka dýchejte a držte svou hlavu v rovné pozici. Tento cvik může být poměrně bolestivý, ale je skvěle účinný.

Cvik 4

Postavte se rovně, následně se předkloňte a mírně rozkročte své nohy podle šířky ramen. Držte se za ruce a vytočte je za hlavu. Následně je táhnětě co nejvíce dopředu.

Cvik 5

Opřete se o předloktí o stěnu paralelně pod úroveň vašich ramen. Lokty mějte doširoka. Hlavu mějte volně a udělejte několik korků směrem od stěny. Toto cvičení opakujte s 5ti hlubokými nádechy.

Cvik 6

Jednu podložku si dejte pod hlavu a druhou přímo pod pás. Své tělo nechte příjemně relaxovat. několikrát se zhluboka nadechněte.

Cvik 7

Postavte se na všechny 4. Ruku táhněte směrem pod sebe na bok a druhou ruku táhněte směrem před sebe. Hlavu mějte spuštěnou směrem dolů opřenou o podlahu. Ruce táhněte různými směry a dýchejte.

Cvik 8

Sedněte si a své steno táhněte směrem k opačnému lokti, jako na obrázku. Volnou ruku mírně zasuňte. Toto cvičení opakujte na obě strany a ujistěte se, že svaly jsou příjemně napnuté.

Rada

Během chůze se vyhýbejte dívání se do mobilního telefonu.  Tato poloha je pro náš krk velmi nepřirozená a bolestivá. 



Byl tento návod užitečný?



Komentáře

Doporučené články

Toto cvičení jsem dělala jen jednou za 2 dny: Hned mě přestal bolet záda!

Pravidla výsadby ozimého česneku: Sklizeň budete rozdávat celé rodině, protože budete mít na kila!

Toto poraďte každému, komu v lete opúchajú nohy: Overené, odskúšané, toto zaberá najrýchlejšie!

Mám už dávno po 50-tce, ale až dnes vím, na co ve skutečnosti slouží spodní zásuvka na troubě: Tušili jste o tom?

Připáleniny a mastnota zmizí doslova před očima: Domácí trik, jak vyčistit i velmi zanedbané hořáky na sporáku!

Díky tomuto mi už měsíce nekvetla orchidej: Pěstitel mi poradil zaručený způsob, jak rychle rozkvést i starou rostlinu!

Smíchejte obyčejný ocet s cukrem, pracím mýdlem a dobře si zapamatujte tento recept: Poklad do každé domácnosti!

Přírodní čistič pro játra: 2 lžíce tohoto nápoje denně, játra funguje jako v 20-tce a cholesterol v normě!

Tohle poraďte každému, koho trápí bolavé klouby a zvláště kolena: Ověřené, odzkoušené – toto zabere za 1 noc!

Zapomeňte na drahé léky z lékárny, mezi kořením máte hotový poklad: Tymián likviduje viry, oregano zabírá na kašel a kmín zastaví rýmu!

Nepřidávejte ji jen do limonád: Nejlepší bylinka na hubnutí a pro zdravé srdce, cévy a pokožku – všímat by si ji měli hlavně ženy !

Toto řekněte každému, koho trápí kříže a bolavé kolena: Ověřené, odzkoušené – toto zabere za 1 noc !!