Pomocí tohoto jógového cvičení se zbavíte břišního tuku! 5 jógových pozic na doma!




Tuk uložený v oblasti břicha může být velmi těžký a těžko se zbavujeme. Navíc to může být první věc, kterou si všimnete na sobě.  Může snížit naše sebevědomí a může skutečně ovlivnit vaše celkové zdraví.

Břišní tuk

Břišní tuk je spojen s diabetem typu 2, rezistencí na inzulín, srdečními chorobami a určitými typy rakoviny. Toto je nejbohatší místo, kde je tuk uložen, takže je velmi důležité se ho zbavit.
Existuje celá řada cvičení, které mohou snížit vypuklý abdominální tuk, ale jóga je velmi účinná a může být vyškolena jakýmkoli zdravým člověkem. Měli byste však vědět, že jóga sama o sobě nevytváří to kouzlo, a to asi 70% stravy.

Pozice kobry

Tato pozice pomáhá rozbíjet tuk a posilovat břišní svaly. Také posiluje celé tělo a zadní část těla, páteř bude silný a pružný.

Jak na to?

Lehněte si na břicho s nohama roztaženými a rukama pod rameny.
Rameno a prsty se opírají o zem.
Pomalu polkněte a zvedněte prsa co nejvíce.
V této pozici vypadáte jako kobra s hlavou nahoru připravena k útoku.
V závislosti na vašich schopnostech v této pozici podržte po dobu 15 až 30 sekund.
Pomalu vydechujte a vraťte se do výchozí polohy.
Opakujte tuto pozici pětkrát, opakujte opakování po dobu nejméně 15 sekund.
Nepokládejte tuto pozici, pokud máte kýlu, zranění zad nebo těhotenství.

Poloha luku

Tato pozice posiluje břišní svaly. Abyste plně využili potenciál této pozice, musíte ji houpat sem a tam a masírovat břicho. Tímto způsobem můžete pohybovat zažívací systém, bojovat s zácpou a protáhnout celé tělo, zejména páteř.

Jak na to?

Začněte s končetinou na břiše s nohama a rameny prodlouženými podél těla.
Pak ohnout kolena, uchopte kotníky nebo nohy a držte.
Vdechněte, zvedněte hlavu a začněte ji naklánět, zvyšujte nohy co nejvyšší.
Zkuste tuto pozici držet 15-30 sekund, normálně dýchat.
Když začnete vydechovat, vraťte se do výchozí pozice s nohama a rameny prodlouženými podél těla.
Opakujte pozici nejméně pětkrát a odpočiňte alespoň 15 sekund mezi každým opakováním.

Poloha lodi (Naukasana)

Loď – vynikající cvičení pro boj s tukem v pasu. Působí na břicho a posiluje svaly nohou a zad.

Jak na to?

Lehněte si na zádech nohama, natáhněte ruce dolů po těle dlaněmi dolů.
Vdechte a začněte zvedat nohy, ale stiskněte je (nehýbejte je na kolena)
Otočte nohy a prsty a zvedněte nohy co nejvyšší.
V této poloze pohybujte rukama a zvedněte je, jako byste chtěli popadnout prsty, vaše tělo a ruce by měly být v úhlu 45 stupňů.
Držte tuto pozici po dobu 15 sekund a dýchjte normálně.
Uvolněte a vydechněte.
Opakujte pozici pětkrát s 15sekundovým uvolněním mezi každým opakováním.

Plank

Tato poloha je jednou z nejméně stresujících a nejúčinnější při spalování tuku v břiše. Rovněž posiluje vaše ramena, paže, záda, boky a hýždě.

Jak na to?

Začněte s rukama pod rameny a kolena pod boky.
Ohnite prsty v nohou a začněte ustupovat tak, aby se nohy roztahovaly za tělem.
Když dýcháte, koukejte se na dlaně tak, aby krk a chrbát byly ploché a posilovaly břišní svaly.
Tělo by mělo být od hlavy k patě ve stejné rovině. Ujistěte se, že všechny vaše dlaně jsou na podlaze a prsty jsou od sebe.
Zůstaňte v poloze od 15 do 30 sekund, uložte výsledky co nejdéle.
Vydechněte a snižte kolena na zem.
Opakujte polohu pětkrát a odpočiňte po dobu nejméně 15 sekund po každém opakování.
Nepoužívejte pozici, pokud máte vysoký krevní tlak, ramena nebo zad jsou zraněny.

Odstranění větrů

Kromě úlevy, kterou tato pozice přináší do bederní páteře, posiluje a posiluje svaly břicha, boků a stehen. Masíruje také tlustého střeva, vyvažuje pH v žaludku, působí proti zácpě a podporuje metabolismus.

Jak na to?

Lehněte si na záda s nohama prodlouženou a rukama po těle.
Udržujte nohy a paty připojené.
Když vydechnete, ohněte kolena a přitáhněte je k hrudi.
Stiskněte boky k masáži břicha.
Držte kolena pod bokem, abyste kolena udrželi ve správné pozici.
Dýchaj hluboce a držte minutu až 90 sekund.
Po vydechování uvolněte kolena a položte ruce podél těla, dlaně dolů.
Proveďte pět opakování a pak se uvolněte po dobu nejméně 15 sekund.
Chcete-li stimulovat váš metabolismus, doporučujeme jógu jít ráno. Opakujte denně, tři až pětkrát, tři dny v týdnu, přeskočte den.



Byl tento návod užitečný?



Komentáře

Doporučené články

Toto cvičení jsem dělala jen jednou za 2 dny: Hned mě přestal bolet záda!

Pravidla výsadby ozimého česneku: Sklizeň budete rozdávat celé rodině, protože budete mít na kila!

Toto poraďte každému, komu v lete opúchajú nohy: Overené, odskúšané, toto zaberá najrýchlejšie!

Mám už dávno po 50-tce, ale až dnes vím, na co ve skutečnosti slouží spodní zásuvka na troubě: Tušili jste o tom?

Připáleniny a mastnota zmizí doslova před očima: Domácí trik, jak vyčistit i velmi zanedbané hořáky na sporáku!

Díky tomuto mi už měsíce nekvetla orchidej: Pěstitel mi poradil zaručený způsob, jak rychle rozkvést i starou rostlinu!

Smíchejte obyčejný ocet s cukrem, pracím mýdlem a dobře si zapamatujte tento recept: Poklad do každé domácnosti!

Přírodní čistič pro játra: 2 lžíce tohoto nápoje denně, játra funguje jako v 20-tce a cholesterol v normě!

Tohle poraďte každému, koho trápí bolavé klouby a zvláště kolena: Ověřené, odzkoušené – toto zabere za 1 noc!

Zapomeňte na drahé léky z lékárny, mezi kořením máte hotový poklad: Tymián likviduje viry, oregano zabírá na kašel a kmín zastaví rýmu!

Nepřidávejte ji jen do limonád: Nejlepší bylinka na hubnutí a pro zdravé srdce, cévy a pokožku – všímat by si ji měli hlavně ženy !

Toto řekněte každému, koho trápí kříže a bolavé kolena: Ověřené, odzkoušené – toto zabere za 1 noc !!