Snězte ráno 1 lžičku skořice a sledujte, co se za 45 minut stane s vaším tělem




Skořice je sladké koření s překrásnou vůní a chutí, které se nejčastěji používá k dochucení nápojů a sladkých jídel.

Avšak kromě výborné chuti má i poměrně dlouhý seznam zdravotních přínosů. Skořice je také bohatá na vlákninu a obsahuje vysoký podíl důležitého minerálu draslíku.

Potravina s nejvyšším podílem železa

Podle mnohých vědců by měla být skořice kvůli svým nesčetným medicínským účinkem každodenní součástí vašeho jídelníčku.

Zdravotní účinky skořice

Pojďme se nyní podívat na hlavní zdravotní přínosy skořice, které zajistí pro vaše tělo:

  • Zlepšit trávení a zmírní zažívací potíže.
  • Zregulovat hladinu vašeho krevního cukru.
  • Předejde tvorbě a dělení rakovinných buněk.
  • Zlepší cirkulaci krve, protože má protisrážmlivé účinky.
  • Zlepší kognitivní funkce mozku a paměť. Je ideální pro lidi s neurogeneratívnymi onemocněními jako jsou Alzheimerova nebo Parkinsonova choroba.
  • Zredukuje poškození tkání a podpoří v nich hojivé a regenerační procesy.
  • Předchází a léčí bakteriální i virální infekce.
  • Zmírňuje bolestivé symptomy způsobované artritidou a revma.
  • Zlepšuje funkce mnoha tělesných orgánů a předchází onemocněním srdce.

Jak konzumovat skořici

Nejlepším časem pro konzumaci skořice je hned ráno po probuzení. Je tomu tak proto, že mnohé její pozitivní využijete právě během dne.

Její velkou výhodou také je, že účinky nastupují poměrně rychle, obvykle už po prvních 45 minutách od konzumace.

Přidat si ji můžete do snídaně.

Cereálií s jogurtem

Případně smíchejte 1 čajovou lžičku skořice s 1 až 2 čajovými lžičkami medu a tuto směs si pak natřít na chleba s máslem nebo přímo snězte.

Pokud pijete ráno kávu, výborným způsobem její aromatizování je právě pomocí skořice. Pokud kávu nepijete, skvěle ochutí jakoukoliv ovocnou šťávu, džus nebo smoothie.

Jediné omezení je, že skořici by pro jistotu neměli konzumovat děti mladší 6 let a těhotné ženy.

Doporučuje se také konzumovat cejlonské skořici, ne čínskou, protože cejlonská neobsahuje látku kumarin, který je při vyšších dávkách škodlivý pro vaši játra.



Byl tento návod užitečný?



Komentáře

Doporučené články

Zapomeňte na drahé léky z lékárny, mezi kořením máte hotový poklad: Tymián likviduje viry, oregano zabírá na kašel a kmín zastaví rýmu!

Nepřidávejte ji jen do limonád: Nejlepší bylinka na hubnutí a pro zdravé srdce, cévy a pokožku – všímat by si ji měli hlavně ženy !

Toto řekněte každému, koho trápí kříže a bolavé kolena: Ověřené, odzkoušené – toto zabere za 1 noc !!

Od tohoto momentu je prášek do pečiva v mé domácnosti považován za poklad: Děkuji mojí babičce za geniální tip!

Z 1 šálku rybízu mám 1,5 litru domácího sirupu: Žádná chemie, éčka a ani nemusíte sterilizovat – ta vůně léta je nepopsatelná!

Ruský okurkový salát s fantastickou zálivkou: V létě ho dávám k řízečkem i na grilovaní – perfektní chuť!

Nesbírejte jen plody do koláčů: Tyto listy by si měl natrhat každý, kdo trpí dnou, revma a bolesti – zázrak z přírody!

Pokud máte na skalce tuto rostlinku, máte štěstí: Dokáže zatočit s alergií a dalšími chorobami, takto ji využijete naplno!

Když jdu sázet sazenice rajčat, vždy se držím této rady mé tchýně: Vždy mám takovou úrodu, že mi ji chodí obdivovat i sousedé!

Toto je důvod, proč dávám v červenci mým rajčatům trochu obyčejného octa: Tento účinek vám zaručí dvojnásobnou úrodu

Lepší salát jste neměli ani v KFC: Dělám ho k masu nebo prostě jen tak!

Olízl vám váš pes ruku, nohu nebo tvář? Zjistěte význam toho, proč to dělá. Budete překvapeni!